Δημοσιογραφία αλλιώς: Μια εκδοχή

Υπάρχει δημοσιογραφία χωρίς cookies; Είναι εφικτή μια επιστροφή στο παραδοσιακό newsroom και στα πρωινά daily briefings των συντακτικών ομάδων μιας εφημερίδας;

Η τεχνολογία των cookies άλλαξε ριζικά την δημοσιογραφία παγκοσμίως. Άνοιξε νέες πηγές εσόδων (Google Ads) και καθόρισε το μέλλον του κλάδου μέσα από αυτές, καλλιεργώντας την τάση να αναρτάται ό,τι δύναται να προσελκύσει τα «κλικς» των αναγνωστών.

Το Wired, σε άρθρο του, περιγράφει το case-study ενός δημόσιου πρακτορείου ειδήσεων που εγκατέλειψε το μοντέλο των cookies και της στοχευμένης διαφήμισης, για να στραφεί στη μέθοδο του contextual advertising.  

Τα απολέσματα ήταν εξόχως θετικά.

Διαβάστε το άρθρο εδώ.

*φωτογραφία άρθρου από The Climate Reality Project on Unsplash

*******

Αφήστε το σχόλιό σας:

Petros Terzis

GDPR!! Τώρα, που έχω την προσοχή σας: υπ. διδάκτωρ του πανεπιστημίου του Winchester (δίκαιο / τεχνολογία / πολιτική οικονομία / φιλοσοφία)

Great! You've successfully subscribed.
Great! Next, complete checkout for full access.
Welcome back! You've successfully signed in.
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.